juldagen:)

ja då var julafton över och det är nu redan juldagen...igår var det julmat och paket öppning....Tindra mådde dåligt hela dagen hon var grinig och trött...men idag är hon bättre och allt börjar återgå till det normala tack och lov...men jag klädde upp barnen så dom iallafall var fina och att dom fick se trolltyg i tomteskogen och kalle och fick sina paket....så det var helt oki....sen blev det en spel kväll med mackan,tjuv och polis innan det blev läggdags vid 23.30 då jag var helt slut pga att tindra inte ville sova och sov skit oroligt dan före och även denna natt blev jobbig för henne...men men så är det ibland när man har barn,inget att göra åt,bara gilla läget...
nu har mackan åkt hem till sin mamma för att fira fortsättningen på julen...
nu i veckan blir det en liten julafton hemma hos min mamma,med paketöppning osv....ska bli kul....och hoppas hoppas att man är frisk..men nu får det väl banne mej vara nog med sjukdomar...
japp sen gick mackans xbox sönder dan före julafton och vilket HELVETE det blev...han bara grät...så igår fixa jag så att han får ett nytt xbox 360...hitta en svart slimmat sprillans nytt åt han...jag sa att vi tar hans barnbidrag vi får för honom för att köpa detta åt han så det inte behöver påverka vår ekonomi så mycket...för vi har INTE råd med att köpa detta annars..INGEN SCHANS!!!och det var oki för honom...så han får vara utan nästan 1 hel månad med sitt xbox spelande,men som sagt var han har ju kompisar han kan gå till och spela om han vill...så min skrivare jag skulle köpa denna månad blir nog flyttad fram till februari för inköp om jag inte kanske kan få råd till att köpa den nu i januari men det är inte säkert då man har ett dop i början på februari att planera och inhandla saker till...det är faktiskt viktigare för mej att barnen går först innan matriella ting...olivers kalas är färdigt bara inhandla kaker osv och fixa tårtor.sen är allt annat fixat...så då blir det att fixa inför tindras dop den 5/2 och det måste ju göras med januari pengarna...så om det finns nåt utrymme för skrivare inköp vete sjutton....men annars får det bli i februari,då det även ska inhandlas en sittvagn till tösen:)
jaha ja det var ett inlägg så här i juletid:)
ha nu en fortsatt god fortsättning på julhelgen...

här är mina söta,mina finaste igår på julafton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0