jaha som jag misstänkte:(

då var det fastställt då..oliver är allergisk mot hö(dvs pollen osv)
därför har han mått som han har gjort sen chinchillorna flytta in hos oss...så nu är det bara att sälja våra chillor,det går ej att ha kvar pga att deras huvud föda består utav just HÖ!!!!!!
vilket skit,men skönt att få klarhet av vad orsaken är till hans svullna och irriterade ögon och rinnande näsa och allt..och dom sa även att hans krupp kan bli värre av detta...så det kan ju vara en förklaring oxå tills han hemska hosta....stcakarn..varför skulle mamma köpa chinchillor för??jag känner skuld i detta nu,att jag,JAG,utsatte honom för detta...men jag vet att jag inte ska känna så här,det är ju inte mitt fel fast det känns så just nu...
men det är bara att gilla läget och acceptera detta och nu VET vi iallafall vad problemet/orsaken är..och det känns skönt!!!

japp sen hitta jag olivers perfekta 3-års present i går:)ett CARS V.SMILE:):) JIPPIE:)så nu är ALLT klart till hans kalas,allt till kalaset från tallrikar,banderoller mm mm,kläder och presenter KLART!!!!!! fy fan vad duktig mamma är....fattas bara tårtorna och kakor osv men det görs ju senare lixom...
detta är hans 3 presenter han kommer att få på sin 3-års dag!!!!och hans maskerad dräkt som han ska ha på sej:):)visst blir han fin min bil förare)?ja vad gör man då inte för sina små älsklingar..:)
tror ni han kommer bli glad elr inte??
Klicka för att stänga fönstret
jag har fortfarande SKIT ONT i halsen så det blir nog att gå till doktorn på måndag!!! halsflussen är nog på ingång här:(sen känner jag mej trött,snorig och allmänt risig:( oliver börjar bli sjuk igen,näsan rinner och han gnällde på magvärk imorse och han är välduígt lös i magen:(magsjuka kanske??? influensa kanske!!!!! fy fan....livrädd att man ska få influensan nu lagom till jul,men som sagt var, det är många som ligger sjuka nu i influenser,halsfluss och magsjuker och gud vet allt..så jag blir fan inte förvånad om det slår till här med snart:(
men men en dag i taget..

på er och ha en underbar dag:):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0