jaha då var det klart då:)

japp då var det klart! 11 januari så börjar inskolningen för oliver på DAGIS!! så nu har han bara 1 vecka kvarhos dagmammaorna sen är det jul ledigt sen är det DAGIS!! herre gud.hoppas att detta funkar för min älskling...jag ska ge dagis en chans,ser jag sen att det ej funkar då säger jag bara upp platsen och håller oliver hemma tills jag hittar en annan lösning..
japp sen har jag ringt barnkliniken idag för att få tid till olivers problem,så nu ska jag vänta på att läkaren ringer elr att jag får tid per brev på posten.inatt vakna han och ögonen var totalt ihop geggade av var.och hostan ger fan inte med sej natte tid alltså.det har blivit lite bättre det har det,men nästan varje natt så hostar han nåt så fruktan svärt så det gör ont i mej att se när han sitter upp och bara hostar och kippar efter andan...
så nu hoppas jag på att få hjälp eller rättare sagt att oliver får hjälp.
jag har fått nästan allt sålt på tradera över 700 spänn har jag tjänat!!:) jippie.och några aktioner har jag fortfarande ute:) så himla kul att tjäna lite extra pengar...
och att någon får användning av kläderna..har oxå hittat min skrivare jag vill ha till datan nu:)

det är en allt i ett skrivare för endast 499 kr!! (399 hos elgiganten)det är faktiskt inga pengar,och det känns inte rätt att köpa en skrivare begagnad:) så jag har bestämt att när jag får mina mamma pengar så ska jag köpa en sån...vi åker ändå till willys och storhandlar då kan man ta elgiganten samtidigt:)har märkt nu att man måste ha en skrivare..nu när man säljer på tradera så måste man skriva ut schenker avier och sätta på paketen...har tur att man har en av sina bästa vänner bor i samma trapp så man bara kan springa ner dit och låna hennes skrivare..men hur kul är det varje gång..inte mycket...nej det är lika bra att ha en egen.och jag måste ändå ha en skrivare sen när jag börjar plugga så...TACK LINDA!!!! och jag hoppas du blev glad för collaget????vad gör man inte för sina vänner.?kan säga så här mycket att du och jag umgås så mycket,att det ibland känns som om vi vore systrar!du är en av mina bästa vänner..jaja nej slut tjatat om det....nu måste jag försöka få något annat gjort oxå...imorgon ska jag på FG hos elenore...ska bli kul...evelina kommer och hämtar mej vid 9.30 efter att vi har lämnat våra stora barn hos dagmammorna.)sen på torsdag ska jag och linda till BVC för att våra små ska få sina vaccinationer..lindas viggo ska få sin 3 månaders spruta(hans första) och tindra ska få sin 5 månaders(hennes andra)ojoj stackars små:( och linda tycker inte om sånt här så då är det ju bra att vi fick samma tid för våra små så jag kan hjälpa henne och hålla i viggo osv:)



ibland är livet underbart elr hur??
puss på er.......

SÄG TILL DIG SJÄLV VARJE MORGON:

Det här blir en fin dag!

Jag klarar av mer än jag tror!

Ingenting blir bättre för att man oroar sig!

Man kan aldrig göra mera än sitt bästa!

Alltid finns det något att glädja sig åt!

Jag känner mig i utmärkt form!

I dag skall jag göra någon glad!

Det är ingen idé att deppa!

Livet är härligt!

VAR OPTIMIST



Kommentarer
Postat av: linda

JA Jag blev jätte glad....tack gumman

2010-12-07 @ 17:46:06
Postat av: Sandra

lillstumpan21 (jag har inte hunnit med att lägga ut allt. jag har as mycket att lägga ut.)



Puss. alltid värd en chans att pröva sälja... jag har gjort det massvis med ggr. och ibland får man tillochmed betalt mer än vad man köpte det för nytt! ha ha

2010-12-07 @ 22:00:59
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0