GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR!!

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!! japp så är det.

olievr och jag satt och kolla cirkus på tvn och det tyckte han var så spännande så...
så nu får vi se hur länge han orkar vara vaken,annars så kommer han väl och vakna runt 12 när alla smällare börjar låta..sessan sover sen 1 timme tillbaxs.och jag satt mej här en snabbis..har fixat alla mina foton nu till ett usb minne så dom är säkra utifall att datan skulle braka...fast man har antivirus och brandväggar så kan allt hända.men då vet man att bilderna är säkrade...skönt.

så nu ska jag försöka själv vara vaken till midnatt..hahaha hur ska det gå..ja det blir nog bra detta..är skit trött men man vill ju inte missa tolv slaget..
japp idag hämta jag ut olivers v.smile som han ska få när han fyller och hämta även ut min kamera:) den var jättefin...så nu är det bara att fota och bevara varje minut av barnens liv och glädje:)
och allt annat smått och gott förstås man fotar:)

japp nej nu får ni ha en underbar kväll...jag ska gå in till oliver nu som fortfarande håller sej vaken...
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0