ALLERGI?????

FAAAAAN...nu undrar ni vadå??vad har hänt!?jo som ni vet så har ju ollie haft problem med en jävla hosta,igen geggade ögon och i stort sett snorig jämnt!! och har varit vid fler tal till fällen till doktorn men dom skriver ut bara mediciner...senaste farbror doktorn besöket var i måndags,då sa doktorn att han hade öron&ögon infektion och krupp...fick pencillin och host medicin...detta är nu 4 dagar sedan.INGEN FÖRBÄTTRING!!!!! inatt så har ollie legat och hostat i över 2 timmar i sträck och ögonen helt igen geggade..han somna av ren utmattning tätt intill mamma...så nu har jag suttit och kolla på nätet och nu tror jag faktiskt att jag har hittat problemet!! CHINCHILLORNA!!!! oliver är ALLERGISK!! för om jag tänker efter riktigt noga såbörja problemen smyga sej på när dom kom hem till oss,sen har det blivit värre och värre...vissa tål chinchillor och vissa inte och vissa tål inte höt,sågspånet eller sanden dom badar i...mamma sa från början att hon trodde att det kunde bero på chillorna men jag tänkte vadå det har ju aldrig ens läkaren frågat om husdjur och allergi osv.så jag harinte ens tänkt tanken..men nu börjar jag fundera starkt på att det verkligen kan vara detta problem...så är det inte bättre på måndag så kommer jag ringa barnkliniken för att få en tid för nya allergi tester...han har redan varit där som bebis fera gånger,då det inte visa nåt,men att läkaren där konstatera mjölkallergi..som sedan växte bort...men nu är det nog dags för nya tester...för nu är jag orolig för att det är just allergi han har fått!!!!!!FAAAAAAAAN.nu känner jag mej som en värdelös mamma,som har skaffat chillor och orsakat min son allergi..FAN,FAN,FAN!!!!!
alla symtom stämmer in på oliver ang allergin....torr kliande hud,rinniga ögon,irriterande hosta och rosslingar,ja presis allt stämmer ju in...det är det som är hemskt.lika hemskt som att läkaren skriver ut mediciner hit och dit när det kanske inte är "sjuka"på det viset...men då undrar ju jag varför konstaterar läkaren då att oliver har KRUPP!!!! om det nu kanske är allergi??? kan han ha krupp oxå??ja det kanske han kan,krupp kanske han har haft hela tiden med tanke på hans host problem sen liten när han har varit förkyld,men alla andra symtom pekar på att det är allergi just nu:(:( HELVETE!!!! jaja man lär sej av sina misstag heter det ju.elr hur?
Att vara mamma är inte alltid så lätt... vi kan göra många fel. Men en sak är säker: ♥ VI SLUTAR ALDRIG ATT ÄLSKA VÅRA BARN ♥

har nyss pratat med mamma på telefon och hon gav mej lite råd vad jag ska göra ett tag framöver för att se om det blir bättre..att ha höt och ströt och sånt ute på balkongen..för just nu står alltovanpå buren,och det blir mycket skit av höt och det som flyger runt i lgh då...kan ju va så att oliver inte tål hö alltså pollen och sånt...
ska testa detta i nån vecka och se vad resultatet blir....men en tid till barnkliniken för nya prick tester blir det ändå....
min lilla prins....:(

ja nej nu ska jag fortsätta med mitt städande.....först ska jag ge tindra lite gröt till lunch.oliver och jag ska äta mannagryns gröt..jammi jammi....ha en bra dag på er..

Kommentarer
Postat av: sandra

jag såg att du hade bjudit... du kan få dom av mig. behöver inte betala så länge ingen bjuder över dig ;)



jag har massor mer att lägga ut men jag kommer mig inte för att göra det :/



PUSS

2010-12-11 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0