åhhh idiot telia!!!

kan man bli galen???? JAAAAAAAAA!!
jag har ju telia fiberlan i lgh och har tvn och internet via telia pga att lgh erbjuder det så det är ju kanon.och nu har jag suttit i 1,5 timme i telefon kö till telia för att fixa fasta hemtelefon oxå via fiberlan då blir det ju MYCKET billigare!! att jag har alla 3 via telia...internet+tv+hemtelefon...
så när man äntligen kommer fram nej då får jag vänta tills söndag den 2 januari då RINGER dom upp mej och dom kan fixa så jag får alla 3 saker via fiberlanet!!! för det kunde dom inte fixa nu pga att jag har gratis internet månaden ut och då kan jag inte fixa det andra heller..så då skulle jag sitta kl 24 på nyårs afton och fixa detta via datan eller att tjejen jag prata med ringde upp mej på söndagen den 2 januari och hon fixar allt då istället och då skulle jag få ett bättre erbjudande pga detta strul...plus att jag måste få ett nytt hemnr oxå...måste lära mej ett nytt hemnr på köpet oxå....HJÄLP!!!!!!

alltså kan man bli mer irriterad och förbannad än dessa idioter...

jaja nej så nu får man vänta och tänka positivt....herregud säger jag...
nej nu ska jag äta lunch med mina små....
ha det gott
denna fina kamera hitta jag på rean för endast 499 kr:)så den fick bli MIN:) det är jag värd...och det är så viktigt för mej att kunna bevara minnena när barnen är små då tiden bara flyger förbi....en bra digital kamera är guld värt..och detta pris kan man ej pruta på......har en kamera nu men inte så bra ej heller så många megapixel..men denna har 10.2 megapixel och det är bra....så därför köpte jag den....
bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0