mammas hjärtan

TINDRA nyfödd 4 timmar gammal:) 100703:)TINDRA 6 veckor gammal:) gud vad tiden går fort.....hon har blivit såååå stor och tung...hon är ett riktigt matvrak:):)mammas hjärta,min lilla prinsessa...mamma älskar dej....

OLIVER 12 timmar gammal 080110:)OLIVER 2,5 ÅR med sin efterlängtade lilla syster....min prins,mammas hjärta tiden har gått såååå fort..du är stora pojken nu ju,storebror!!! mamma älskar dej ska du veta,du kommer alltid att vara mammas pojke:)
mina 2 små hjärtan...är så glad att jag fick er.ni har verkligen räddat mitt liv.....ni är MITT liv.....
älskar er så otroligt mycket mina små barn,mina gullungar:)

Kommentarer
Postat av: madde

vad gulliga dom är.kram <3<3

2010-08-18 @ 13:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0