förlossningsdepprison???

ja jag vet inte vad det är?? men jag känner mej så jävla DEPPIG hela tiden...orkar inget,känner mej apatisk ibland....gråter för ingenting och känner att inget är roligt längre...men en sak vet jag detta FÅR inte gå ut över mina barn...ALDRIG!!! så med tanke på detta så har jag beslutat mej för att ringa min psykolog på öppen vården imorgon,för att boka in en tid så jag får prata om mina känslor för henne och få en tid till en läkare...innan detta går för långt:(
jag vet att mycket beror på det jag har skrivit om tidigare att jag GÖR ALLT här hemma,men jag VET att det är nåt mer som ligger bakom...för jag kände inte så här när oliver var född,och då gjorde jag oxå ALLT.....så därför vet/tror jag att jag har fått förlossningsdepprison:(:( och jag har pratat med en kompis som har råkat ut för detta,och jag känner igen mej i allt som hon sa....så nu vet jag att jag MÅSTE ta tag i problemet NUUUUUU!!!!!!!!!!!!
jaja nog om detta,roligt är det definitivt inte:(

längtar tills nästa vecka då alla rutiner kommer igång igen,med skola,dagmamma för oliver,kanske öppna förskolan så jag kan gå dit med Tindra..kanske nån föräldragrupp på BVC,så man kan gå på oxå....vi får se..
barnen sover då passar jag på att sitta här:)
annars finns det inte så mycket tid över för detta med datan,finns sååååå mycket annat att göra när man har barn..fattar inte vad man gjorde av tiden när man inte hade barn???nu finns ju ALDRIG tiden för nåt till sej själv.....
jag fick ett present kort när jag fyllde 30 att jag skulle på spa,BARA FÖR MEJ!så jag bara kunde TÄNKA på mej själv....när fan ska jag ha tid för det??? jag MÅSTE ta mej den tiden,få den vila jag behöver just nu,både kroppsligen och sjäsligen så behöver jag detta så oerhört mycket...har inte sovit 1 hel natt på snart 3 år.....plus att jag får dra hela lasset här hemma...så ni kan ju förstå att jag inte är i toppform presis:)hahah
men jag får ta den där spa dagen om några månader då tindra är lite större,då får stefan ta hand om barnen eller så kan mormor ta med dom på nåt kul:)

jaja tiden får utvisa.....just nu känner jag mej för att dranåt gammalt över mej bara:(
puss på er och TACK!!! ja ni som vill får ta åt er,vissa vänner vet man att man har när man mår som sämst:):(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0