?????????????

ja här sitter jag och kl är över 23,och jag kan INTE somna:(fast jag är såååååå jävla trött....jag har fått tid till min psykolog nu för att prata om mina misstankar om förlossnings depprision...sen efter det mötet ska jag få tid till min läkare på psyk oxå för att ev få medicin IGEN:(:( inget jag vill,men det är bättre det och få må bra och vara en bra ,glad,frisk mamma för mina bran,än att inte ta medicin och vara en lessen mamma....så nu får vi se efter detta möte vad som händer....
idag var jag och barnen med min mamma:)vi åkte och köpte skor till oliver,och han blev så stolt över dom min prins.....senåkte vi hem till mamma och fika så oliver fick leka av sej på landet och leka med mommos hundar...tänk om man fick bo på landet..vilken DRÖM!!! jag är en riktig lant tjej,trivs inte i stan,men nu ser läget ut så här och det är bara att acceptera läget.en vackerd ag så kanske,KANSKE vi oxå kan bo på landet....men för att det ska gå i lås så krävs det FAST jobb för både mej och min man!!!!!! plus skuldsanering som vi ska få en dag(har redan blivit lovade och godkända)men då krävs det oxå 2 fasta jobb pga att det blir avbetalningsplaner plus att man måste leva på existens minimum i 5 ÅR!!!! så det är bara att kämpa...men en dag så,EN DAG!!!!!!!
ja nej nu väntar sängen här,en dag imorgon oxå....:)

Denna dikt är skriven av min idol Jonas Gardell..den SÄGER så mycket..den sitter på kylskåpet här hemma:) den läser jag varje morgon..den ger mej STYRKA,tro det eller ej,men det är sant!

För allt du hatar hos dig själv - förlåt dig själv.
För allt du skäms över.
För allt du är stolt över.
För allt du vill dölja.
För allt du vill visa upp.
...För allt som inte blev som det skulle.
För allt du är.
För allt du vill vara.Förlåt dig själv.





en annan dikt av min stora idol Jonas Gardell

Gör vad ni vill med mig
slå mig, älska ihjäl mig, gör det!
min enda önskan är att ni ska
vilja ha mig, så ta mig.
Er helt och hållet, befall mig.
... Jag vill tappa kontrollen, äg mig,
älska mig, dyrka mig, åtrå mig,
döda mig, ta mig,
Vad väntar ni på?
Berör mig, få mig att gråta, se mig
som ingen annan har sett mig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0