Bröllops helgen:)

Tobias och Sandra gifte sej den 28/8-2010...Tobbe du ska veta att inte ett öga var torrt i lördags när jag såg dej stå där uppe och vänta på att din fru skulle komma fram till dej....jag tänkte på vilket liv du har levat hur svårt du har haft det....och sen se dej stå där i frack,nykter sen några år tillbaks,snart är du en gift man,med en guddomligt söt dotter,2 jättefina bonusbarn och en liten på väg....nej tobbe jag är sååå lycklig för din/eran skull ska ni veta....det glädjer mej att du har hittat hem/hittat kärleken och familjen som du längtat efter....
ERIKA OCH MICHAEL gifte sej den 29/8-2010...min bästis gumma fick sin micke till sin man till slut:) och ajg fick äran att vara brudtärna ihop med emma...det glädjer mej enormt mycket att bli utvald....känns stort att få vara en stor del av erikas och mickes stora dag...robin&ella har nu en mamma&pappa som är gifta som ska dela sina liv tills döden skiljer dom åt...må era liv bli lyckliga....
jag grät av lycka när ni sa JA till varandra,när jag krama om dej gumman när cermonin var över,det var tårarna av ren lycka.....
jag älskar er alla!!!

oliver och tindra var såååå snälla och gulliga under denna helg,men oliver var sååååå trött så trött när vi åkte hem..han somna direkt när vi satte oss i bilen för att åka hem från erikas föräldrar igår(TACK PUTTE för skjutsen hem:) )sen somna han direkt när vi kom hem....trots att hans kusin peter från stockholm var här hemma...annars brukar oliver vilja leka och busa men inte då....han ville bara sooooova.....ja sen inatt så vakna jag av att oliver grät och då satt han i sängen och hade blod i hela ansiktet han blödde näsblod:( och det har han nu gjort 2 gånger på kort tid,vet ej om det beror på för lite sömn eller vad det är....men han verkar inte må dåligt av det iallafall....och nu på morron så lkete han med kusin peter sen gick vi till dagmamman...

så denna helg har varit kul,rolig,många tårar,men tårar av LYCKA OCH KÄRLEK!!!! 4 mycket fina och människor har blivit 2!!!!!! åhhhh så himla mysigt...
nej nu ska jag ta en stooooor kopp kaffe och ta hand om Tindra som sitter i babysittern och ler mot mamma....hon är stora tjejen nu ju,blir 8 veckor på lördag,min lilla prinsessa....kan inte få nog av mina små hjärtan dom är mina skatter i livet......

ha det gott nu mina vänner....och visst blev min blogg fin????tack dixie,du är en stjärna!!!!

kram&puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0