Arg,derprimerad&frustrerad:(

varför i helvete bor man i denna håla som kallas malmköping???? man kan fan inte gå ut på byn förns det snackas en massa skit....detta är inge kul för fem öre varken för mej,stefan eller för våran familjs skull....alla gör vi misstag och alla har vi brister och fel..ingen är PERFEKT!!! men många tycks inte sopa vid sin egen  matta först......utan ser ner på alla andra först.....och kommer med elaka rykten och kommentarer som sårar och förstör.....varför inte se sina egna brister och fel först innan ni kritiserar andras liv och såra..jag har många fel och brister men dom erkänner jag oxå och jag kan säga så här att jag försöker att intedöma folk på förhand,för jag vet vad det kan orsaka,smärta och man blir sårad.....
jag säger så här jag är gift med en alkoholist/missbrukare,han kämpar VARJE eviga dag mot detta,och det är svårt och jobbigt för honom när man bor i denna jävla håla och man inte har "rena"vänner att umgås med.....och försöker man få vänner så får man bara skit tillbaxs...sen kämpar han med umgängesrätten med sina 3 barn sen tidigare oxå:(så det är inte ett problem han kämpar mot utan 2!!! och det är inte lätt,inte ett dugg förbannat LÄTT!!!! så jag säger en sak till er som bara pratar skit och illa om stefan eller om mej,NI VET INGET!!!! absolut inget.......kämpa mot nåt själv så får ni se hur det är innan ni säger nåt!!! jag vet vad jag har sagt ang stefan och vad jag ska göra.....men en sak kanske ni inte förstår JAG ÄLSKAR HONOM!!! vi gav ett löfte när vi gifte oss,det kastar man inte bara bort!!!! vi har 2 barn som vi har satt till världen,denna sjuka värld:( det måste man kämpa för,att barnen får det BÄSTA!!!!!
jag har LÄMNAT stefan för 1 år sedan då jag tog oliver och stack hem till mamma,skilsmässopapper och allt var påskrivet men stefan fick en SISTA schans att visa att han menar allvar!!!! jag flytta hem igen och blev gravid rätt fort när jag kom hem....och stefan kämpa verkligen han åkte till sina möten och lämna prover,men INGEN jävel trodde på honom.....utom JAG som hade backup från hans kontaktperson på missbruksenheten.....och jag säger så här HAN KÄMPAR ÄN IDAG!!! och en sak har man varit missbrukare sen 13 års åldern så vem fan säger att man inte kan/kommer att få återfall...INGEN!!! nån dag elr rättare sagt den dan kommer alltid komma,men frågan är bara när!!!
jag kämpar själv med min sjukdom varje jävla dag!!! min manodepprisiv(bipolur sjukdom)och det är inte lätt,ingen dans på roser!!! men jag kämpar för jag lever för mina barns skull!!!
man får stötta varandra helt enkelt!!! och skita i alla andra....
visst jag är lessen över att behöva göra ALLT själv i förhållandet....stefan är lat,oerhört lat,och gör inte mycket....man måste tjata och tjata för att nåt ska bli gjort och till slut så orkar man inte då gör man allt själv istället...det resulterar i oerhörd trötthet och man känner sej helt slut kroppsligen och sjäsligen:( jag sköter ett helt hushåll med ALLT vad det innebär(förutom maten,det fixar stefan)plus ALLT som har med oliver&tindra att göra.....PRESIS ALLT!!!!!!!! just nu känner jag mej helt slut,är såååå trött,kroppsligen och sjäsligen..känner mej deprimerad.....har jag fått förlossningsdepprison???? ja inte vet jag,kanske,kanske inte.....
men en sak ska ni veta jag älskar denna LATA man....tro det eller ej!!! och det är därför jag inte har elr kan lämna honom....och ni som inte kan acceptera detta/mitt val har inget i mitt liv att göra ni är ej heller mina vänner...allt hade varit så lätt om jag inte hade älskat stefan,då hade allt varit så mycket lättare.....
just nu känner jag mej bara så :(:(:(:(
men jag måste va stark för mina älsklingars skull...ni är mammas ALLT!!!!!! jag gör allt för er...

TILL MAMMA!!!! TACK FÖR ATT DU FINNS OCH STÄLLER UPP FÖR MEJ OCH BARNEN!!!!!

puss på er därute

Kommentarer
Postat av: madde

gumman du gör halt rätt stefan är jätteduktig.

kram <3 love u

2010-08-03 @ 17:58:14
Postat av: Anonym

Vill bara ge dig en stor kram! Ni är starka ihopp finns mycket kärlek mellan er så ta hand om varandra! Det är erat liv ingen annans lev erat ihopp med stolthet! Stefan ska ha en stor klapp på axeln för att han är stark o årkar klara sig ur sitt missbruk!! Ta hand om er ok!!! KRAM :-)

2010-08-03 @ 20:03:00
Postat av: linda

kram på dig...

2010-08-03 @ 20:14:39
Postat av: Sandra

Lycka till gumman.kom till eskilstuna med ungarna o hälsa på. ta en sväng på parkenzoo? ;)

2010-08-04 @ 00:05:30
URL: http://orginoox.blogg.se/
Postat av: Erika

Tänker på dig gumman! Du vet att jag/vi finns om du/ni behöver en pause eller tid för varandra. Både du och Stefan är oerhört duktiga och jag tänker på er var och varannan dag! Älskar dig/er PUUUUUUUUUSS!!!!

2010-08-06 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0